Het kan gebeuren dat het niet lukt om een uitslag in te vullen op Cuescore. Als eerste raden wij aan om te controleren of je goed bent aangemeld. dit kan door deze handleiding te doorlopen. Controleer tevens of je wel de teamleider bent van jouw team volgens het systeem. dit kan onderaan de pagina van de competitie bij het kopje "deelnemers".



Ben je volledig aangemeld, maar lukt het niet om de wedstrijd in te vullen, controleer dan of je wel de bewerk optie hebt geactiveerd. Onder het kopje Schema is deze blauwe knop beschikbaar. Als de knop "bewerken" aangeeft, klik dan op deze knop om het bewerken aan te zetten.



Het kan ook gebeuren dat u dubbel geregistreerd staat in het systeem. Dit gebeurt wel eens bij gebruikers die al een profiel hadden of in het verleden met Facebook ingelogd waren. Dit kunt u gemakkelijk controleren. Rechtsboven in het menu selecteert u de optie "spelers". Vervolgens kunt u daar zoeken op alle spelersprofielen in het systeem. Vul uw naam in en druk op <enter>.



Staat uw naam twee keer in het systeem? Maak dan een ticket aan in de helpdesk en wij zullen de profielen samenvoegen. Op deze manier behoudt u de rechten en is het systeem ook opgeschoond van duplicaten.


Als dit het euvel niet oplost, controleer dan de datum van de wedstrijd die je wilt bewerken. Een wedstrijd wordt namelijk pas op de dag zelf beschikbaar gesteld om te bewerken. Daarnaast kan een teamleider alleen maar de uitslagen invullen en een notitie plaatsen. Taken zoals het verzetten van wedstrijden, inzetten van een gastspeler en dergelijke zijn allen uitvoerbaar door een wedstrijdleider.


Mocht deze oplossing uw vraag niet beantwoorden, maak dan een ticket aan op de helpdesk.